facilicom Flow

facilicom Flow

Med Facilicom Flow
får I en af markedets smarteste løsninger

En løsning hvor virksomheden beholder det velkendte fastnetnummer samtidig med, at telefoniløsningen bliver 100% mobil og mere fleksibel på mange områder.

Grundprincippet i Facilicom Flow er, at indgående opkald til virksomhedens fastnetnummer modtages

og viderestilles for 0 kr. til en mobiltelefon eller mobil bordtelefon. Den traditionelle fastnettelefon erstattes af en mobiltelefon eller en mobil bordtelefon, således at alle indgående og udgående samtaler foretages på de mobile enheder.

Nem og professionel hovednummer-omstilling

Facilicom Flow

Udover ovenstående funktioner, er det selvfølgelig også indlagt åbne og lukker tider samt evt. ferie beskeder.

Der kan være op til 50 forskellige beskeder, viderestilling af telefonen efter lukketid, samt telefonsvarer.

Vælg frit blandt vores omstillingsfunktioner

TASTEVALG

dirigerer opkaldet til den rette afdeling eller person.

KØSYSTEM

Fordeler de indgående opkald på en række medarbejdere.

TELEFONSVARER
TELEFONSVARER

Lad telefonen tage imod beskeder

FAX TIL E-MAIL
FAX TIL E-MAIL

Få indgående fax som PDF på e-mail.

LOKALNUMMER
LOKALNUMMER

Tilslut konferencetelefon, fax eller porttelefon.

Tag Flow med i lommen …

I vores applikationer kan du viderestille kald, åbne og lukke for omstillingen, chatte med kollegaerne, se hvem der ringer, ringe billigere til udlandet og meget mere. Du kan anvende din computer, telefon eller tablet – alle platforme taler sammen.

Gratis app til jeres smartphones, tablets eller pc.

  • Chat & gruppechat
  • Se dine kollegers status i realtid
  • Ring op & besvar opkad
  • Vælg hvilket nummer, der bliver vist
  • Indstil åbningstider for omstilling
  • Optag samtaler
  • Mødetelefon

Fordele med Facilicom Flow

For virksomheden

I vores applikationer kan du viderestille kald, åbne og lukke for omstillingen, chatte med kollegaerne, se hvem der ringer, ringe billigere til udlandet og meget mere. Du kan anvende din computer, telefon eller tablet – alle platforme taler sammen.

  • Bedre og hurtigere service, både når kunderne ringer direkte til en medarbejder og til receptionen
  • Undgå at miste et vigtigt opkald og en potentiel ordre
  • En mere fleksibel og effektiv arbejdsdag, uanset hvor medarbejderen møder ind
  • Sikrer besparelser på fastnettelefoni uden opsigelse af fastnetnummeret
  • Adgang til online selvbetjening med mulighed for bl.a. at justere søgegrupper

For medarbejderen

I vores applikationer kan du viderestille kald, åbne og lukke for omstillingen, chatte med kollegaerne, se hvem der ringer, ringe billigere til udlandet og meget mere. Du kan anvende din computer, telefon eller tablet – alle platforme taler sammen.

  • Få fastnetsamtaler direkte på mobilen
  • Undgå at miste et vigtigt opkald og en potentiel ordre
  • Adgang til RenMobil-app med en række tjenester
  • Hurtigt opslag i virksomhedens telefonbog med statusvisning
  • Nem om- og viderestilling til kollega
  • Adgang og nem administration af søgegrupper

Virksomhedens telefoni, omstilling, og chat i en cloudbaseret 24/7 backup løsning, som du styrer fra en app på mobilen, din computer eller tablet. Alle platforme taler sammen.
Du kan derfor nemt administrere og justere løsningen selv.

Virksomhedens telefoni, omstilling, video og chat i en cloudbaseret løsning, som du styrer fra en app på mobilen, din computer eller tablet. Alle platforme taler sammen.
Du kan derfor nemt administrere og justere løsningen selv.

IP – Telefoni – Mobil Fusion

  • Samme nummer / både indgående samt udgående (bestemmes selv).
  • Kan ringe samtidigt.
  • Samme priser.
  • Brug af samme headset til begge enheder (konfigures af Facilicom).

Der kan laves direkte viderestilling / omstilling via Ip-telefonen. Alt efter virksomhedens størrelse, ellers via en PC-omstilling.

IP Telefon

Yealink

  • Fastnetnummer
  • Fri intern samtale
  • Desktop UC
  • Mobil app
  • Kalenderintegration
  • Mulighed for at viderestille til ekstern mobil
  • Mulighed for Bluetooth headset

Flere funktioner

En løsning med bred funktionalitet

  • Hurtig omstilling

    Enkel omstilling af indkommende kald til kollegaer. Omstil direkte eller med en talt henvisning. Vores app giver dig overblik over alle medarbejdere og viser om de er ledige, optaget, gÂet hjem osv.

  • Afspil gamle telefonsamtaler

    Kunne det ikke være rart hvis man kunne afspille gamle telefonopkald? Det kan du med vores App som automatisk optager ind og udgående opkald. funktionen er valgfri og kan tilpasses hver enkelt medarbejder.

  • Indmeld telefoner

    Hvem skal modtage opkald fra firmaets hovednummer? Nu kan du styre det hele fra din app hvor du kan ind/udmeld dig selv og dine medarbejdere. Ringe-tid og rækkefølgen i ringegruppen kan også tilpasses efter behov.

  • Åbningstid og arbejdstid

    Ret åbningstiderne for firmaets hovednummer eller arbejdstiden for din personlige telefon. Vi har gjort det muligt at rette tiderne for både fastnet og mobilnumre så du kan holde fri når du har fri.

  • Statistik

    Hvor mange kundekald bliver aldrig betjent og hvor lang tid venter kunderne før de får hjælp? Vores app giver dig overblik over alle firmaets afdelinger og kan vises for dag, uge eller måned.

  • Visuel telefonsvarer

    Har du aflyttet alle beskederne på din telefonsvarer? Vi har gjort det nemt og overskueligt at aflytte indtalte beskeder på din telefonsvarer. Med et visuelt overblik misser du ikke en besked igen.

  • Virksomhedens Chatforum

    Chat med enkelte kollega eller grupper på alle dine platforme. Ofte er det nemmere og hur- tigere at sende en kort chat-besked og få et kort svar end at sende en e-mail. Brug chatten mere, og hold indbakken fri for unødigt mange e-mails. Vi lagrer chathistorikken i 24 måneder.

  • Ændre på opkald og visning

    Styrer: Nummervisning, viderstillinger, Telefonsvarer osv.

  • Profilstyring

    Er du til møde, til frokost eller til at f fat pÂ? Du kan bruge funktionen til at vise kunder og kollegaer, hvor du er, og hvornår og hvordan de kan n dig. Du kan fx indstille funktionen, så du viser dit arbejdsnummer, nÂr du ringer ud mellem 09.00 og 17.00. Efter fyraften kan du ændre indstillingen til Fritid og vise dit private mobilnummer i stedet.

… kontakt os, for at høre mere!