Telefoni til læger og specialklinikker

Telefoni til læger og specialklinikker

IP-telefoniløsning tilpasset din lægepraksis/klinik

Hos Facilicom ved vi, at hvert sekund er kostbart – både når man som patient venter i en telefonkø og når man som læge skal hjælpe en person i en anden ende af røret.

Vi har derfor udviklet et telefoniprodukt, der frigiver tid til det vigtige i din patientsamtale

Telefoni i praksis består af en grundpakke og en række tilvalgsmuligheder.

Her kan du få et overblik over produktet, der hjælper dig og dit sekretariat til, at få større frihed og overblik – og jeres patienter til at få en bedre serviceoplevelse.

Vi har et indgående
kendskab til hverdagen
hos praktiserende læger

Hvem har glæde af Telefoni i praksis?

Telefoni i praksis er udviklet særligt til jer, der arbejder i lægepraksis eller på specialklinik.

Uanset om I er en mindre arbejdsplads med få ansatte eller en større arbejdsplads med mange ansatte, vil I  kunne få stor gavn af løsningen.

Hos Facilicom har vi et indgående kendskab til hverdagen hos praktiserende læger og speciallæger.

Vores produkter er udviklet særligt til jeres hov.  Vi har mulighed for at skræddersy løsningerne yderligere til jeres specifikke ønsker, så I kun kommer til at betale for de funktioner, I har brug for.

Med Facilicom som telefonipartner får I ikke kun et godt kvalitetsprodukt – I får også en partner, I kan trække på, når I har behov for det.

Vi kender vores kunder, vi har altid et smil til overs, og så har vi ingen telefonkø.

Hvad kræver det?

Det er let at blive tilknyttet acilicoms løsninger. Hos os foregår kommunikationen ia bredbånd eller fiber, så I undgår telefonanlæg, ekstra kabler og dyre service-aftaler.

Er jeres nuværende internetforbindelse ikke tilstrækkelig, så kan vi sagtens levere den nødvendige bredbånd eller fiberforbindelse.

Vores IP-telefoni benytter samme type kabling som jeres datanetværk, men vil naturligvis være adskilt på netværket. Er jeres lokalnetværk (LAN) kategori 5E eller højere, har I allerede tilstrækkelig kapacitet til at køre løsningen.

Har I ikke allerede IP-telefoner i jeres praksis, kan Facilicom levere flere typer telefoner, I kan vælge imellem. Vi anbefaler disse to fabrikater – Yealink og Gigaset.

I kan også vælge vores integrerede softphone i Facilicom Reception Management systemet.

Du tager dig af det faglige
– vi klarer teknikken

Hvad er Telefoni i praksis?

Telefoni i praksis er et IP-telefonisystem, der ammensættes til jeres specifikke behov og som giver jer overblik, handlefrihed og en bedre patientservice.

Telefoni i praksis indeholder Facilicom Reception Management, hvilket giver et effektivt værktøj i det
daglige og det fulde overblik på samtlige telefonkøer, statistikker, m.m.

Du kan fx vælge en fremtid med:

Et ubegrænset antal linjer
På traditionelle telefonisystemer er der ofte ikke linjer nok, hvis mange patienter ringer ind på samme tid. Hos os er der et ubegrænset antal  linjer til rådighed og patienterne vil altid komme igennem til en elkomsthilsen.

Integreret tidsskema
Systemet sættes op til jeres eget tidsskema, så det tager højde for klinikkens åbningstider,  lægernes telefontid, akuttelefon og meget andet.

Overblik over indgående kald
Mulighed for at bruge funktionen PC Omstilling,  så I hver især kan melde jer ud/ind af køen å     hovednummeret – eller tjekke dagens historik.

Indvalgsmenu
Mulighed for at patienten kan vælge direkte     adgang til læge, sekretariat eller anden funktion.

Integration til Journalsystemet
Mulighed for at bede patienten om at indtaste  CPR-nummer, så journalen kommer direkte på din skærm, når du besvarer opkaldet.

Tilkobling af hj. arbejdspladser & mobiltelefoner
Mulighed for at koble hjemmearbejdspladser eller mobiltelefoner til løsningen.

Mobilstatus påmstillingsbordet (Facilicom abn.).

Kaldstyring—Det daglige værktøj for klinikken

Total overblik på kald til klinikken og egne telefonkøer, nem og fleksibel ind-/udmeldelse af en telefonkø, opkald fra telefonbøger, styring af egen telefon, samt statistik informationer.

Kø kontrol

Overblik på samtlige telefonkøer

Mulighed for at ændre kø-størrelser, åbne/lukke køer, flytte kald fra en kø til en anden, omprioritere kald samt graduere kø størrelse på tid.

Alarmfunktion

Der kan etableres en alarmgruppe og en alarmknap på telefonen. Når denne aktiveres vil alle telefoner i alarmgruppen ringe med en særlig ringetone.

Alarmfunktione er uafhængig af de enkelte telefonopsætninger/status og vil derfor altid give alarm med oplysning om hvor den er aktiveret.

Mobil integration

Mobil integration forenkler og strømliner
kommunikationen mellem medarbejder og kunde yderligere.

Alle medarbejdere kan få ét nummer, uanset telefon, og opkald kan via Remote Office flyttes mellem ip-/fastnettelefon og mobil. I Facilicom Reception Manager vises mobil staus på de mobil numre der er tilmeldt og det er muligt at ringe op direkte til mobiltelefonen fra omstillingsbordet.

Få overblik, spar tid og giv en bedre kundeservice
Få automatisk patientens journal på skærmen

Journal integration

Én af tilvalgsfunktionerne er vores CPR-nummer integration med journalsystemet. Med den får både du og din patient en bedre start på patientsamtalen:

Fuld integration med XMO.

Er patient telefonnummeret knyttet til en patient   journal, så bliver patienten hilst velkommen og sat i kø, mens journalen lægges parat i systemet.

Er nummeret ikke knyttet til en patientjournal, så
bliver patienten bedt om at indtaste CPR-nummer og bliver efterfølgende sat i kø.

Når opkaldet besvares, kommer der en lille notifika-tionsboks op i højre hjørne af din skærm.
“Tryk her” og patientens journal kommer frem.

Integration med
andre journalsystemer

Patienten bliver bedt om at indtaste CPR-nummer og bliver efterfølgende sat i kø.

Når opkaldet besvares, kommer der en lille notifikationsboks op i højre hjørne af din skærm.

Kopier og indsæt CPR-nummeret i journalsystemet.

Facilicom Reception Management (FRM)

Dette system er specielt udviklet til lægeklinikker, hvor der er et behov for øget styring af telefonien.

Det er bygget fra grunden ud fra de ønsker og krav der er meldt ind fra vore kunder.

Systemet giver overblik på samtlige kald, samt en nem og flexibel måde for brugerne og sekretariatet til at melde sig ind/ud af telefonkøer.

Endvidere giver systemet en omfattende mulighed for virksomheden til selv at håndtere kalds- og kø-styring, åbne/lukketider, beskeder og meget mere.

Facilicom Reception Management
For uddybende information – Klik her

Hvad er Jeres behov?

Lad os tage en snak om jeres behov og vurdere,
hvilken  løsning, der bedst matcher jeres
ønsker og krav. 

Vi sammensætter telefoni løsningen præcis til jeres
behov, så det aflaster jer bedst muligt og giver jer et større  overblik i hverdagen.

Facilicom leverer en sikker og stabil kvalitetsløsning
og står for al drift, service og opgradering.

Vi er selvfølgelig klar med support, hvis behovet
opstår.

I slipper for drift, service og vedligeholdelse
—ved at lade Facilicom hoste løsningen

  • Grundpakken

    • Velkomst hilsen

    • Musik på hold

    • Valgfri A-nummer visning

    • Telefonkø med kø-kontrol og kø-svar

    • Automatisk viderestilling

    • Omstilling med og uden besked

    • Telefonmøde med op til 3 personer

    • Parkering af opkald med ventemusik

    • Banke på

    • Gruppe Kald

    • Tidsbestemt dirigering af opkald

    • Kortnumre op til 100 numre

    • Forstyr ikke

    • Afvisning af anonyme opkald og udvalgte numre

    • Vis Nummer/Skjul Nummer

    • Statusindikator (ledig og optaget)

    • Samtidig ringning/parallelringning

    • Genopkald til seneste kaldte nummer

  • Tilvalgs funktionaliteter

    • Velkomst menu/Indvalgsmenu

    • Telefonsvarer

    • Konference/telefonmøde 

    • Voice recording

    • Alarmfunktion/overfaldsalarm 

    • Fax to mail 

    • Integration til Outlook 

    • CPR-nummer integration til XMO 

    • Semi integration til andre journalsystemer 

    • Softphone—integreret i FRM 

    • Vagttelefon.dk