Facilicom Reception Manager

Facilicom Reception Manager

Dette system er specielt udviklet til sundhedssektoren og virksomheder, hvor der er et behov for øget styring af telefonien.

Det er et Unified Communication system, der er en intelligent telefoniløsning, som opfylder sundhedsvæsenets specifikke behov og aflaster sekretærfunktionen.

Systemet giver overblik på samtlige kald, samt en nem og flexibel måde til at melde sig ind/ud af telefonkøer. Endvidere giver systemet en omfattende mulighed for kalds- og kø-styring, åbne/lukketider og hvem der besvarer kald.

Facilicom Reception Manager er et telefoni program, som bruges til at samle og flytte funktioner fra telefonen over til computeren, dog uden at være en softphone.

Sprog: Valgfrit sprog og
valgfrie tekster på knapper.

Funktionaliter:

Status visning på kolleger – Kalds log – Telefonbog – Opkalds funktion – Omstilling – Viderestilling – Statistik for Callcenter – Aktiv/Deaktiv i telefonkøen

Callcenter:

På alle skærmbilleder vises aktuel status på de telefonkøer man, som agent, er tilknyttet.

(antal kald, antal agenter, besvarede kald, mistede kald og vente tid i køen.)

Omstillingsbord:

Med Omstillingsbordet får I det totale overblik på den aktuelle telefoni. De mange forskellige funktioner gør, at jeres receptionist/sekretariat hurtigt kan håndtere opkaldene og yde en god service.

Her vises aktuel status på kolleger, om de er meldt ind, optaget eller er på ”Forstyr ikke”.

Det er Outlook kalender integration, der viser medarbejdernes aktuelle kalender aftaler.

Det er også muligt at se mobil status, såfremt mobiltelefonen er tilmeldt.

I gangværende kald vises i venstre side og det er muligt at have flere aktive kald på samme tid.

Er der flere kald, vil et være aktivt og de andre på ”hold”. Man skifter mellem kaldene ved at klikke på det kald der skal være aktivt. Her er det også muligt at omstille et kald eller koble 2 aktive kald sammen.

Med et par klik kan du sende chat beskeder til dine kolleger, som får en lille diskret pop-up med beskeden.

Telefonbog:

Skærmbilledet viser indholdet af valgte telefonbog.

Der kan være flere telefonbøger tilknyttet, eks. Firma, afdeling, personlig, ect.

Der kan integreres til Outlook, således at de personlige kontakter i Outlook, kan hentes ind i den personlige telefonbog.

Ønsker man at ringe op til en fra telefonbogen, kan dette gøres ved at dobbelt klikke eller højre klikke på navnet og der etableres et kald. Man kan også benytte ring op funktionen øverst i venstre hjørne, ved at skrive nummeret
eller indsætte det fra en copy funktion.

Kø:

I kø funktionen har man overblik over den aktuelle kø, med info på hvilke numre der pt. har ringet ind og ligger i kø.

Det er her muligt at administrere kaldene i køen

  • Drag-n-drop kald fra en kø til en anden
  • Pick-up af et kald der eks. er nr. 5 i køen
  • Kunne styre hvordan man tager kald:
    • Klik for aktivt at tage et kald
    • Automatisk tildeling af kald

Kø indstillinger

Ved tryk på Kø instillinger gives der mulighed for at ændre kø størrelse, graduering af kø størrelsen, m.m., samt oprette/ændre tidsskemaer og
lydbeskeder (eks. midleridigt lukket).

Der er til enhver tid mulighed for selv at indtale en ny lydbesked, f. eks
ved midlertidigt lukket, helligdage og lignende. Det hele gøres i en arbejdsgang og den bliver automatisk aktiveret i angivet tidsrum.

Kalds historik:

Aktuel status på telefonkøerne og mulighed for udtræk af statistik for en
given periode.

Indstillinger:

Under instillinger opsætter man sin egen telefon. Det kan være permanent viderestilling, forstyr ikke eller hvad der skal ske ved optaget. Flere funktioner til selvbetjening vil komme til.  

Outlook integrationen tager højde for hvilke kontaktlister den enkelte har valgt.

Har man adgang til flere e-mail konti og dertil hørende kontaktlister, er det muligt at til og fravælge hvilke der skal medtages i FRM.

Callcenter Manager

Med Callcenter Manager har du mulighed for at opsætte et brugerdefineret wallboard, der kan give det totale overblik på Jeres telefonkøer.

Det er muligt at

  • Se hvilke agenter der er aktive/inaktive
  • Se hvilke kald der er i kø og hvor længe de har stået i kø
  • Omprioritere kald der er vigtige
  • Flytte ventende kald til anden kø
  • Besvare kald fra hvilken som helst kø
  • Lukke og åbne køer
  • Aktivere/deaktivere agenter på en kø